נגישות השירות- הדרכות שירות נגיש – משרד התרבות והספורט

מדבריהם של המשתתפים- מה היה טוב בהדרכה? המרצה והרקע האישי והמעניין ממנו הגיע. המנחה שם דגש על דברים שלא היו ברורים ומובנים. המידע והתכנים הועברו בצורה מעניינת וחווייתית עם דוגמאות מהשטח. ההתנסויות שעשינו להבין אנשים עם מוגבלויות. להרגיש את האחר. רוצה הדרכות מקצועיות לעובדים למתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות? רוצה הדרכות הניתנות ע"י מנחה מקצועי עם ניסיון וסיפור אישי אותנטי? מצורף ריכוז משובים של עשרות רבות מעובדי משרד התרבות והספורט שדירגו את ההדרכות שלנו בציון כמעט מקסימלי בכל הקטגוריות. מוזמנים לקרוא…

מדבריהם של המשתתפים- מה היה טוב בהדרכה:
"המרצה והרקע האישי והמעניין ממנו הגיע".
"המידע והתכנים הועברו בצורה מעניינת וחווייתית עם דוגמאות מהשטח".
"ההצגה וההמחשה של ההדרכה היו "בגובה העיניים", ברורים ועניינים".
"ההתנסויות שעשינו עזרו לנו להבין אנשים עם מוגבלויות. להרגיש את האחר".

האם יש נושאים שתיישם מההדרכה?

  • רגישות, סובלנות וסבלנות.
  • מענה לאנשים. עזרה למוגבלים.
  • כלים שקיבלתי להנגיש גם כאזרח.

כלי נגישות