פעילות בשפת הסימנים לילדי כיתות א-ו בבבית ספר נועם אמי"ת ברעננה

פעילות משותפת לנגישות ישראל וסמי סירואה מקול הסימנים. בקבוצות קטנות, עברו תלמידי כיתות א-ו והוריהם בין תחנות חווייתיות שונות (מוגבלות בשמיעה, מוגבלות בראייה, מוגבלות בניידות, מוגבלות קוגניטיבית ושפת הסימנים).

פעילות משותפת לנגישות ישראל וסמי סירואה מקול הסימנים.
בקבוצות קטנות, עברו תלמידי כיתות א-ו והוריהם בין תחנות חווייתיות שונות (מוגבלות בשמיעה, מוגבלות בראייה, מוגבלות בניידות, מוגבלות קוגניטיבית ושפת הסימנים).
בכל תחנה זכו התלמידים להכיר באופן אישי אדם עם מוגבלות או אדם עם רקע משפחתי של אנשים עם מוגבלויות, שפרש בפניהם את סיפור חייו, ההתמודדויות עם מוגבלות – עם קשיים והצלחות.
בנוסף, בכל תחנה חוו התלמידים 'מהי המשמעות של להיות בעל מוגבלות?' – הם עברו מסלול מכשולים על כסאות גלגלים, חוו טעימות עיוורות של גלידה, גילו את העולם הקוגניטיבי דרך קופסה שאינה קלה לפתיחה, חוו את עולמם של לקויי השמיעה ואף עברו סדנא מזורזת בשפת הסימנים.
הפעילות התאפיינה גם כדיון פתוח בו יכלו לשאול שאלות המעניינות אותם.

כלי נגישות