הדרכת נגישות חווייתית לעובדי חברת סלולר ותקשורת

איך מתקשרים עם חירשים?
מדוע מעסיקים מפחדים להעסיק חרשים?
מדוע חירשים מרגישים שיש להם "תקרת זכוכית"?
איך ניתן לשנות את המצב התעסוקתי של חירשים?

ההדרכה לעובדי אורנג' התקיימה במרכז ההדרכה בראש העין באולם הדרכה אחד. כשהמנחים עם המוגבלות עולים בזה אחר זה, מספרים את סיפורם האישי, ונותנים כלים כיצד ניתן לתת שירות נגיש לכל מוגבלות.
במהלך ההדרכה התנסו המשתתפים בשפת הסימנים, נחשפו לעולמם של חירשים וכבדי שמיעה דרך סיפורו וחוויותיו של סמי כבן למשפחה בת 5 חירשים.
המשתתפים קיבלו טיפים במתן שירות לאור ניסיונו של סמי כמתורגמן מקצועי לחירשים למעלה מ-32 שנים. המפגש תובל בהומור של חירשים ואנקדוטות משעשעות.

כלי נגישות