הדרכות לעובדים במשרדי ממשלה- משרד התקשורת

"במסגרת שיחות הסיכום ציינו המשתתפים את שינויי תפיסת העולם שלהם כתוצאה מההדרכות וההתנסויות החווייתיות. אני בטוח שהמידע והכלים שהוקנו לנו יסייעו לנו בתפקידנו ויתרמו לרווחת אנשים עם מוגבלויות בישראל" איתן כסיף, רכז נגישות עובדי משרד התקשורת עברו הדרכות מקצועיות מבית קול הסימנים כיצד לתת שירות נגיש. ההדרכות כללו סיפורים אישיים ודוגמאות רלוונטיות מהשטח. ההדרכות למתן שירות נגיש כוללות התנסויות חווייתיות ועוצמתיות במוגבלויות שונות כדי ליצור חיבור רגשי, להסיר סטיגמות ולהניע שינויים אמיתיים.

"במסגרת שיחות הסיכום ציינו המשתתפים את שינויי תפיסת העולם שלהם כתוצאה מההדרכות וההתנסויות החווייתיות.
אני בטוח שהמידע והכלים שהוקנו לנו יסייעו לנו בתפקידנו ויתרמו לרווחת אנשים עם מוגבלויות בישראל"

איתן כסיף, רכז נגישות

עובדי משרד התקשורת עברו הדרכות מקצועיות מבית קול הסימנים כיצד לתת שירות נגיש.
ההדרכות כללו סיפורים אישיים ודוגמאות רלוונטיות מהשטח.
ההדרכות למתן שירות נגיש כוללות התנסויות חווייתיות ועוצמתיות במוגבלויות שונות כדי ליצור חיבור רגשי, להסיר סטיגמות ולהניע שינויים אמיתיים.

כלי נגישות