למנחה והמדריכים יש סיפור אישי.
וניסיון של 25 שנים בתחום הנגישות.
בהעברת הרצאות והדרכות למגוון קהלים.
מגוון אפשרויות הדרכה מותאמות לתחום העיסוק ולצרכים שלכם– בקבוצות של עד 35/ 50/ 120 משתתפים. ההדרכות תתקיימנה בסביבת העבודה או במרכזי ההדרכה של הארגון.
אנחנו מאמינים מעומק הלב שזה הדבר הנכון לעשות כשליחות לשינוי חברתי. בואו להוביל איתנו שינוי חברתי ולהרוויח יותר!
לרגל היום הבינלאומי להעלאת מודעות לזכויות אנשים עם מוגבלויות ב-3 לדצמבר ורק פעם בשנה אנחנו עושים מבצע של 20% הנחה על כל ההדרכות שלנו למזמינים עד סוף חודש דצמבר.
עפ"י חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, החל מאוקטובר 2013, כל ארגון נותן שרות המעסיק 25 עובדים ומעלה חייב לעבור הדרכות שרות נגיש.
מה משמעות הדרכות הנגישות?
הדרכות שירות נגיש מיועדות להעלות מודעות לחוק הנגישות ולמתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות.
מבנה ומטרות ההדרכה?
למה צריך הדרכות לשירות נגיש לעובדים?
בן שומע למשפחה בת 5 חירשים ומסמן את שפת הסימנים כשפת אם. סמי מתורגמן מקצועי כ-30 שנים.
במשך כ-20 שנים סמי צבר ניסיון מקצועי וידע רב במתן פתרונות נגישות, בהרצאות ופעילויות לילדים ומבוגרים להעלאת מודעות.
במשך כ-10 שנים ליווה את דיוני הכנסת בתהליך הדיונים והחקיקה של חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. וכשהבין את המשמעויות העתידות והמהפכניות של החוק החליט להרחיב את פעילויותיו ולייסד בשנת 2010 את "קול הסימנים" .